کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایش چراغ های راهنمایی و رانندگی با ویژگی جدید گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، گوگل عرضه یک ویژگی پر تقاضا برای گوگل مپس را آغاز کرد.

گوگل گوگل مپس اپلیکیشن مسیریابی گوگل نرم افزار مسیریابی گوگل Google Maps

این قابلیت که از آغاز سال جاری میلادی توسط گروه خاصی از کاربران آزمایش می شد، باعث می شود تا ساکنین شهرهای بزرگ ایالات متحده بتوانند چراغ های راهنمایی و رانندگی را ببینند. این ویژگی در اندروید و iOS وجود دارد بنابراین امکان مشاهده آیکون ها در Android Auto و CarPlay وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد که این قابلیت به صورت پیش فرض برای همه فعال است بنابراین نیازی به روشن کردن گزینه خاصی نیست. ضمن اینکه دکمه ای هم برای غیرفعال نمودن آن تعبیه نشده است.

خبر خوش در مورد این ویژگی آنکه، فرقی نمی کند با کدام حالت (نقشه های ماهواره ای و یا نقشه های معمولی) در حال مسیریابی هستید زیرا چراغ های راهنمایی و رانندگی همیشه نشان داده خواهند شد.

لازم به ذکر است که ابتدا اپل مپس چنین ویژگی را در ابتدای سال عرضه کرد و پس از آن گوگل تصمیم به انتشار آن گرفت. با توجه به اینکه دوره آزمایشی این قابلیت با موفقیت پایان یافت، حالا اکثر کاربران گوگل مپس در آمریکا می توانند از آن بهره ببرند. هدف آن است که در هفته های آینده این ویژگی به سایر کشورها بیاید.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هنوز همه شهرهای آمریکا از این ویژگی پشتیبانی نکرده اند اما گوگل در تلاش است تا به زودی داده های لازم را برای نمایش چراغ های راهنمایی و رانندگی فراهم کند.

اگر هنوز آیکون های چراغ های راهنمایی و رانندگی را مشاهده نکرده اید، اطمینان حاصل کنید که حتماً آخرین نسخه گوگل مپس را در گوشی دارید. در این بین، ممکن است باز هم نتوانید از این ویژگی استفاده نمایید. در این شرایط، احتمالاً شهری که در آن زندگی می کنید هنوز پشتیبانی نشده است.

 

 
منبع: autoevolution.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47584 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/12 تعداد مشاهده: 2235
سافت گذر